stromgatanfyra

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Hermansson - 10 januari 2013 22:41

Historien: Jag har köpt en spontanpresent till lillebror som vi lämnat hemma i huset då han inte var hemma när Patrik var förbi. Han vet dock att han ska få den då jag skickat ett sms och han skickar ett sms ett par timmar tillbaka efter att han fått veta att han skulle få det.... Jag tar ju självklart för givet att han kommit hem och öppnat. Som alltid är man lite nervös för vad mottagaren skall tycka och jag är inte säker på att detta är någonting som passar honom....
Jag avslutar med att säga åååå din lilla ape-unge!!

Av Johanna Hermansson - 1 januari 2013 13:33

Första dagen på ett nytt år!
Det är dags att summera året som gått och blicka framåt:)

2012 har förändrat mig, det har fått mig att inse saker jag inte behövt inse tidigare.

Jag är densamma fortfarande men med ett helt annat fokus. Jag har en bild av hur jag vill vara och den bilden går inte riktigt hand i hand med den jag är eller har varit. Därför har det krävts av mig att jag dragit mig tillbaka och varit mycket hemma med mig själv. Detta kan ha gjort mig tråkig, jag vet det men det har varit nödvändigt.

Jag har också under årets gång fått se nya sidor av människor jag trodde jag kände. En del av sidorna har visat sig vara väldigt positiva och andra mer åt det negativa. Men det är så det är, livet drabbar oss alla och vi förändrar oss och gör det vi behöver för att kunna överleva och må bra.
Vad som gör någon lycklig gör mig lycklig.

2012 var framför allt överraskningarnas år, ingenting var enligt planerna och det har både förfärat mig , ibland gjort mig väldigt besviken och andra gånger försatt mig i ett lyckorus utan dess like. Känslorna har många gånger varit dubbla.

Det finns såklart en sak med 2012 som gör detta året ett år att minnas! I juni fick vi reda på att vi skulle bli tre!! Den vetskapen satte såklart fart på alla tankar omkring vem jag är, vem patrik är, vilka vi är och vilka vi vill vara som föräldrar.

Vi befinner oss på en resa som beräknas vara slut om ca 7v och som då är början på en ny ännu mer fantastisk resa!
Jag kan inget annat säga än att jag välkomnar 2013 med öppna armar!


Och för att ni inte skall glömma det så är det ni - Patrik, Lillebror Mamma & Pappa ,släkten och mina fina vänner som ger mitt liv guldkant!

Jag älskar er!

Presentation

Strömgatanfyra- Johanna Patrik och Charlie

och mini aussien Selma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards