stromgatanfyra

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Sååå ägd- är det så det kallas?!?!

Av Johanna Hermansson - 10 januari 2013 22:41

Historien: Jag har köpt en spontanpresent till lillebror som vi lämnat hemma i huset då han inte var hemma när Patrik var förbi. Han vet dock att han ska få den då jag skickat ett sms och han skickar ett sms ett par timmar tillbaka efter att han fått veta att han skulle få det.... Jag tar ju självklart för givet att han kommit hem och öppnat. Som alltid är man lite nervös för vad mottagaren skall tycka och jag är inte säker på att detta är någonting som passar honom....
Jag avslutar med att säga åååå din lilla ape-unge!!

 
 
Ingen bild

Lina

10 januari 2013 23:01

Haha håller med Viktor! Såå ägd ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Hermansson - 16 november 2013 19:37

https://soundcloud.com/johanna-hermansson-1/2-fo-rsta-tiden-1 ...

Av Johanna Hermansson - 2 juli 2013 23:28


I lördags talade jag med en person jag inte känner men som två främlingar gör pratar man om jobb och familj, när jag berättar att jag har en liten kille hemma säger han åh vad härligt! Då vet du vad kärlek är nu då! ...?svarar jag! Varpå han sva...

Av Johanna Hermansson - 20 maj 2013 19:13

Men... Han kan vråla han med! Idag har han visat att han klarar både höga toner och att magstödet verkligen är på topp. Mamman är helt slut och luktar aningen surt eftersom Charlie kört througup-monday ist för though-back-thursday :)...

Av Johanna Hermansson - 15 maj 2013 21:57

Vi har lärt oss mycket idag! Charlie har lärt sig skratta på riktigt! Vilket var helt underbart att höra! Mamman har lärt sig att om bebisen missar eller sover för korta stunder på dagen får man ett litet gnäll-helvete på kvällen! Nu har vår ä...

Av Johanna Hermansson - 15 maj 2013 21:40

Vi har lärt oss mycket idag! Charlie har lärt sig skratta på riktigt! Vilket var helt underbart att höra! Mamman har lärt sig att om bebisen missar eller sover för korta stunder på dagen får man ett litet gnäll-helvete på kvällen! Nu har vår ä...

Presentation

Strömgatanfyra- Johanna Patrik och Charlie

och mini aussien Selma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards