stromgatanfyra

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Let go and let God!

Av Johanna Hermansson - 14 februari 2013 18:06

Jag märker att jag förändras, att jag inte är på humör, att jag är trött och näst intill sjuk hela tiden. Jag väljer att dra mig undan och jag är inte sugen på att träffa folk... Ingenting av detta är det minsta likt mig!

Men jag antar att det gått upp för mig att jag har något viktigt att göra och något livsomvändande att förhålla mig till. Och det gör mig inåtvänd och fokuserad.

Jag är jätteledsen att jag kan uppfattas som ointresserad och disträ men det är inte min mening. Det är bara som det är just nu! Och jag är helt övertygad om att när jag klarar av min uppgift och vår bebis är här då kommer jag vara mitt vanliga glada jag igen!

Det är nu allt mellan 0 och 28 dagar kvar till förlossning och jag är
Mindre nervös och rädd än jag någonsin vart. Jag är rätt lugn inför set faktiskt, vilket ni som känner mig väl troligen är lite förvånade över. Men någonstans på vägen insåg även jag att jag lite satt mig i en sits där jag bara måste acceptera och gilla läget.

Varken jag eller någon annan kan veta om bebisen är fullt frisk eller inte, vi vet inte hur liten ser ut eller i vilken storlek liten är. Ingen vet nu hur lång tid förlossningen kommer ta eller om den kommer gå bra eller inte... Men vi måste alla bara gilla läget!

Det är jättetufft men såhär är det ju för alla med olika saker i livet, ibland får man bara lita till högre makter- let go, and let god!

det enda jag vet nu är att när liten väl är här kommer inget någonsin bli detsamma, det blir ett nytt liv!
Men jag är oerhört tacksam och glad för det liv jag har och haft hittills också:)

En sista sak: tack älskade familj och vänner för att ni finns!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Hermansson - 16 november 2013 19:37

https://soundcloud.com/johanna-hermansson-1/2-fo-rsta-tiden-1 ...

Av Johanna Hermansson - 2 juli 2013 23:28


I lördags talade jag med en person jag inte känner men som två främlingar gör pratar man om jobb och familj, när jag berättar att jag har en liten kille hemma säger han åh vad härligt! Då vet du vad kärlek är nu då! ...?svarar jag! Varpå han sva...

Av Johanna Hermansson - 20 maj 2013 19:13

Men... Han kan vråla han med! Idag har han visat att han klarar både höga toner och att magstödet verkligen är på topp. Mamman är helt slut och luktar aningen surt eftersom Charlie kört througup-monday ist för though-back-thursday :)...

Av Johanna Hermansson - 15 maj 2013 21:57

Vi har lärt oss mycket idag! Charlie har lärt sig skratta på riktigt! Vilket var helt underbart att höra! Mamman har lärt sig att om bebisen missar eller sover för korta stunder på dagen får man ett litet gnäll-helvete på kvällen! Nu har vår ä...

Av Johanna Hermansson - 15 maj 2013 21:40

Vi har lärt oss mycket idag! Charlie har lärt sig skratta på riktigt! Vilket var helt underbart att höra! Mamman har lärt sig att om bebisen missar eller sover för korta stunder på dagen får man ett litet gnäll-helvete på kvällen! Nu har vår ä...

Presentation

Strömgatanfyra- Johanna Patrik och Charlie

och mini aussien Selma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards